zilver daalder 1695
Selecteer postings van
# tot en met # FAQ
[/[Print]\]

Detecting Community Forum -> Nederlandse zilveren munten

#1:  Auteur: brabantbikerWoonplaats: noord brabant BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2010 18:52
    —
prachtige zilver daalder uit 1695 geslagen te utrecht fun
4 cm doorsnee en 26 gram zilver
zaterdag jl gevonden

#2:  Auteur: TonWoonplaats: Zuid-Hollandse Eilanden BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2010 19:27
    —
Zo mooi exemplaartje, helemaal niets mis mee.
Gefeliciteerd met deze zilveren plak hoera

#3:  Auteur: WicherWoonplaats: Ergens waar duizend jaar geleden nog geen bewoning was. BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2010 19:54
    —
Zeker niks mis mee, ziet er super uit.
Gefeliciteerd!!! biertje biertje

#4:  Auteur: WicherWoonplaats: Ergens waar duizend jaar geleden nog geen bewoning was. BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2010 19:57
    —
Staat erg leuk in de banner...

#5:  Auteur: TonWoonplaats: Zuid-Hollandse Eilanden BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2010 20:00
    —
NIets mis mee hoera

#6:  Auteur: brabantbikerWoonplaats: noord brabant BerichtGeplaatst: Di Okt 19, 2010 21:59
    —
ben dr ook zeer blij mee
je mag gerust weten dat ik een kruisje sloeg en mn ogen de hemel inkeek toen ik deze munt had
ben niet kerks maar was toch een teken van iemand om hem te mogen vinden
goed2

#7:  Auteur: TonWoonplaats: Zuid-Hollandse Eilanden BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2010 11:17
    —
Denk dat de verliezer het zelfde heeft gedaan toen der tijd, maar dan met een soort van omgekeerde gedachte. okiedokie okiedokie

Wordt eens tijd dat ik mijn eerste gaat vinden.
Kom doorgaans niet verder dan stuivers en schellingen. fun

#8:  Auteur: Grand MasterWoonplaats: Joure BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2010 16:11
    —
een mooi exemplaar gefeliciteerd , vaak kom je deze niet tegen . succes verder dick

#9:  Auteur: wesleyWoonplaats: utrecht BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2010 22:15
    —
Erg mooie vondst, zo'n knoepert staat hoog op mijn lijstje.
Lekker gevonden fun



Detecting Community Forum -> Nederlandse zilveren munten


Tijden zijn in GMT + 1 uur, Wintertijd Nederland

Pagina 1 van 1

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group