vondsten ijmuiden
Selecteer postings van
# tot en met # FAQ
[/[Print]\]
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende  :| |:
Detecting Community Forum -> 2de wereldoorlog

#1:  Auteur: keviWoonplaats: ijmuiden-bolsward BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 12:21
    —
ik heb een tijd geleeden in ijmuiden gezocht en veel granaaten gevonden, heb ze op de foto sgezet maar weet niet wat voor granaaten het zijn. als u zo vriendelijk zou willen zijn en efe kijken op mijn site [link verwijdert] en dan bij gevaarlijk.
als u weet wat voor granaaten het zijn kunt u het dan even zeggen.
alvast bedankt.
mvg kevin

#2:  Auteur: rob1900Woonplaats: Haarlem BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 16:33
    —
Kevin, heb net even op je site gekeken, kijkend naar de foto's ging de volgende gedachte door mijn hoofd :" heeft die jongen een zelfmoord wens ? "

Staan die granaten op scherp, ik mag hopen van niet? En wat doe je ermee ?

Rob

#3:  Auteur: keviWoonplaats: ijmuiden-bolsward BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 18:30
    —
als u de granaaten bedoeld bij mijn verzameling.

die zijn onschadelijk en ik heb een verlof.

en de granaaten in het bos zijn gevonden met mijn MD dus kan er zelf ook niets aan doen ik weet ook niet wat er onder mij legt.

en iemand die met het zoeken naar wo2 begind kan weeten dat hij schadelijke munitie en granaaten tegen komt.

mvg kevin

#4:  Auteur: annemarieWoonplaats: Helmond BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 22:49
    —
Wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je op zoek bent naar bommen en granaten enz.? Ik zou mijn zoon never nooit niet naar dit soort spul op zoek laten gaan tenzij hij bij de EOD zou gaan werken en dan nog met angst in t hart.
Ongelooflijk wat ik hier zie..... en ik bedoel het niet positief..... Je speelt met je leven op deze manier! Zodra ik ook maar zou vermoeden dat ik zoiets onder mijn schotel had zet ik geen schep meer in de grond.

Maar goed, ieder zijn hobby....

#5:  Auteur: rob1900Woonplaats: Haarlem BerichtGeplaatst: Za Aug 18, 2007 0:32
    —
Ik ben het helemaal met Annemarie eens.

Heb ook nog een vraag: als je een bom of granaat vindt bel je dan de politie ? En wat bedoel je met: ik heb een verlof.

Ik bedoel het niet negatief, zoals Annemarie al zei, ieder zijn hobby

#6:  Auteur: leonardoWoonplaats: Hoogeveen BerichtGeplaatst: Za Aug 18, 2007 12:51
    —
Volgens mij is het bij wet verboden om wapens en munitie,of delen daarvan in je bezit te hebben.

#7:  Auteur: keviWoonplaats: ijmuiden-bolsward BerichtGeplaatst: Za Aug 18, 2007 17:09
    —
mijn moeder vind het niet erg dat ik zoek naar spullen van de wo2.

en met een verlof mag je onschadelijke granaaten en munitie in bezit hebben.

hier er een aantal web site's over.
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen links zien op dit forum!
registreer of login om de links te kunnen zien!

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen links zien op dit forum!
registreer of login om de links te kunnen zien!


wat ik doe als ik een granaat vind.

1 als het in de buurd van een weg of een pad is bel ik de politie.

2 als het niet in de buurd van een pad of een weg is begraaf ik de granaat gewoon weer.

ik wil ook bij de EOD en zoek vaak zammen met een vriend die ook bij de EOD zit dus die heeft er wel verstand van.

je weet nooit wat er onder je MD zit dus nog een keer ik kan er ook niets aan doen!!!!

en het is de risico van het vak. Confused

mvg kevin

#8:  Auteur: Grantura BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 11:35
    —
Vreemd iemand die bij de EOD zit en die niet weet wat voor granaten het zijn!!

#9:  Auteur: keviWoonplaats: ijmuiden-bolsward BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 12:05
    —
sorry hij is er nu niet hij is in het buiteland.

ik kan ook wachten tot hij terig is maar ik wil het nu graag weeten. :up:

gr kevin

#10:  Auteur: Nibelungen BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 20:39
    —
Leugenaartje......op jouw leeftijd mag je nog niet eens een verlof hebben.
Je bent al meerdere keren gewaarschuwd op i-net dat politie mee kijkt.. en nog blijft je alles erop zetten.... je verziekt de hobby nogeens op deze manier.

Bah bah, dat dit toegestaan word op deze site.



Detecting Community Forum -> 2de wereldoorlog


Tijden zijn in GMT + 1 uur, Wintertijd Nederland

Ga naar Pagina 1, 2  Volgende  :| |:
Pagina 1 van 2

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group