Obersalzberg
Selecteer postings van
# tot en met # FAQ
[/[Print]\]

Detecting Community Forum -> 2de wereldoorlog

#1:  Auteur: MasterWoonplaats: Friesland BerichtGeplaatst: Vr Aug 11, 2006 16:40
    —
Diverse oogvondsten die ik mee heb genomen in mijn vakantie 2006. Zie het als een soort pelgrims tocht. Very Happy
Ik ben 3X op de obersalzberg geweest en heb verschillende gebouwen, ruïnes enz.
bekeken. Mijn doelstelling was om van beruchte plekken iets mee te nemen, omdat dit de eerste en laatste keer zou zijn dat ik daar zou komen. Ik heb alle te bezichtigen tunnels bezocht, Göring site, Bormann site, Hitler site, Gasthof zum Türken, documentatie centrum, theater site, kolenbunker, Kellstein haus (eagles nest), werklui barakken, theehuis enz.
Ik heb wel meer als 100 foto's genomen en zogenaamde 'toen en nu foto's gemaakt.
Ik keek er al jaren lang naar uit en éénmaal ter plaatse bleek de toestroming van mensen gigantisch te zijn. Er is al heel veel in korte periode afgebroken maar waarom snap ik nog steeds niet. Hitler was dan een stuk ongeluk, maar er zijn over de hele wereld honderd duizenden mensen die nog steeds een boterham aan hem verdienen.
De gevonden objecten zijn 100 % van de vroegere panden zelf. Veel mensen rapen een steen of iets dergelijks op van de betreffende sites. Nietwetende dat er door de jaren heen grond is gestort van andere plekken. Soms meer dan een meter hoog.

#2:  Auteur: TejonWoonplaats: In een doos aan de horizon BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2010 9:06
    —
hoera fun hoera fun hoera fun hoera



Detecting Community Forum -> 2de wereldoorlog


Tijden zijn in GMT + 1 uur, Wintertijd Nederland

Pagina 1 van 1

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group