illegaal?
Selecteer postings van
# tot en met # FAQ
[/[Print]\]

Detecting Community Forum -> Nederland

#1:  Auteur: wout BerichtGeplaatst: Di Jul 25, 2006 16:27
    —
Hallo allemaal, mijn naam is Wout en ik ben (nog) een leek,vandaar de volgende vraag:
Als ik bij monumenten Spijkenisse intik dan geeft deze aan dat het een argeologische gemeente is, mag ik dan in heel deze plaats niet zoeken,dus ook niet in parken e.d.?
Ik hoop op een antwoord want ik wil natuurlijk niet illegaal bezig zijn. :colors:

#2:  Auteur: laguna112Woonplaats: Arnhem BerichtGeplaatst: Di Jul 25, 2006 16:39
    —
Hallo Wout.


De makkelijkste manier om dit te weten te komen is gewoon te gaan zoeken,word je gepakt is het illegaal hoera .


Nee is maar een grapje hoor.

Ik stuur meestal een mailtje naar het gemeentehuis om te vragen of het verboden is.
Je kunt ook kijken of op de site van de gemeente de AVP staat (Algemene Politie Verordering),als dit niet op de site staat kan je bij de plaatselijke politie het gaan navragen.
Als het verboden is moet het in de AVP zijn opgenomen.
Zo heb ik al eens een mail uit Arnhem gehad,daar is het verboden,in Rheden kan je een vergunning aan vragen voor 35 Euro en Nijmegen is ook verboden.
Mijn woonplaats Westervoort heeft bv niets in de AVP staan en is het daarom (zegt de gemeente) niet strafbaar om te zoeken,alleen bij het fort van westervoort geld een uitzondering omdat dit uit de oorlog is.
Ik krijg meestal binnen een dag of 2,3 een mail terug van de gemeente.


Groeten Marc.

#3:  Auteur: leonardoWoonplaats: Hoogeveen BerichtGeplaatst: Di Jul 25, 2006 18:19
    —
Ja en bij ons mag je niet in het plaatsje zuidwolde zoeken,maar dat geld alleen voor de plekken waar grafheuvels liggen.
id gewoon info vragen bij de gemeente,en dan nog bij de land-eigenaar.
Zoekt veel relaxter.

mvg Danny.

#4:  Auteur: DELETED BerichtGeplaatst: Di Jul 25, 2006 20:33
    —
DELETED

#5:  Auteur: leonardoWoonplaats: Hoogeveen BerichtGeplaatst: Di Jul 25, 2006 21:42
    —
In Zuidwolde zijn geloof ik meerdere grafheuvels te vinden.

Greetz Danny.

#6:  Auteur: DELETED BerichtGeplaatst: Di Jul 25, 2006 23:11
    —
DELETED

#7:  Auteur: wout BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 9:29
    —
bedankt voor de reakties,ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar het gemeentehuis



Detecting Community Forum -> Nederland


Tijden zijn in GMT + 1 uur, Wintertijd Nederland

Pagina 1 van 1

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group